15 Ağustos 2014

Euro Truck Simulator 2 1.12.1 Sürümü

34 yorum :
ets2 1.12.1 crack,ets2 1.12.1 indir,ets2 1.12.1 sürümü full indir,ets2 1.12.1 sürümü indir,ets2 1.12.1 crack,

Merhaba arkadaşlar.Steam kullanıcıları için çıkdıktan sonra bugünde normal kullanıcılar içinde çıkmış bulunuyor.

Bu güncellemede Kamyon Tarayıcısı,Dorse Tarayıcı ve Fotoğraf atölyesinde bir kaç ekleme yapılmıştı.

Güncelleme Linkleri ;








Torrent ;


1.11.1'den 1.12.1'e Geçiş [Torrent]

1.12.1 CRACK (1.11.1 crack 1.12.1 ile uyumludur.)

Anahtar Kelimeler : Euro truck simulator 2 1.12.1 sürümü,Euro truck simulator 2 1.12.1 sürümü indir,Euro truck simulator 2 1.12.1 sürümü full indir,Euro truck simulator 2 1.12.1 sürümü crack,Euro truck simulator 2 1.12.1 crack,Euro truck simulator 2 1.12.1 full indir,Euro truck simulator 2 1.12.1 crack indir,Euro truck simulator 2 crack,ets2 1.12.1 crack,ets2 1.12.1 indir,ets2 1.12.1 sürümü full indir,ets2 1.12.1 sürümü indir,ets2 1.12.1 crack,

34 yorum :

  1. Crack için tarih verseniz :D

    YanıtlaSil
  2. Bilgisiyara gectigimde eklicem arkadaslar :)

    YanıtlaSil
  3. Benim bildiğim siz crack paylaşmıyorsunuz ama anahtar kelimelerde crack vs de geçiyor.. Google ETS 2 crack diye aratıyorum bana haber konusu geliyor :S

    YanıtlaSil
  4. Bu haber konusumu abisi bak bakayim bir

    YanıtlaSil
  5. https://www.youtube.com/watch?v=Ro5BQRbwRCE

    YanıtlaSil
  6. abi ben denedimde olmadı hala dlc sorun var 32 bit diyemi acaba

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,DLC Sorunu dediğiniz nedir tam olarak?

    YanıtlaSil
  8. merhaba abi dlc sorunu dediğim oyunda dlc uyuşmuyor oyuna girince ilk çıkan şey dlclerin eksik olduğunu ve çıkmanızı yada dlc olmadan oynayın diyor devam diyorum ve kendi profilime tıklıyorum ama doğu bölegsi dlcsi olmadığında (çalışmadığından) (diğer dlcler de dahil) giremiyorum anlatamadıysam özür dilerim fotorafını çektim bu sitede yada başka biryerden foto atabilirim abi sorunun ne olduğunu anlamadım lütfenn bunu çok aradım ve sizin sitede buldum yardım ederseniz çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. 1.12.1'de Crack yaptığında O DLC'leleride crackliceksin yada başka bir crack kullanıcaksın DLC'si olmayan.Çünkü O savede DLC Arıyor.Önceki Sürümde yaptığım Crackde dlc de vardı sanırım aynı işlemi bu sürüm içinde yapıcaksın.

    YanıtlaSil
  10. yani abi dlc ile uyumlu crack beklicez yada dlc olmadan crack yükleyipmi oynayacaz ? öyledeğilmi

    YanıtlaSil
  11. Evet ya öyle yada yeni save açıp devam ediceksin.(Hazır savede olabilir)

    YanıtlaSil
  12. @Batuhan http://www.kamyoncuyuz.biz/konu-ETS2-Euro-Truck-Simulator-2-DLC-1-12-1-CRACK.html Bu crack indir sorun çözülür

    YanıtlaSil
  13. abi verdiğin linki denedim ama kopyalayıp yapıştırdıktan sonra git dedim ama diyorki bu sayfaya isziniz yok diyor öyle kalıyor ne yapmalıyım. bu arada abi Allah razı olsun çok sağolasın abi bana yardım ettiğin İnşllah umduğuna varır ve hep mutlu olursun abi çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. abi wideosunu çekip atsan nolur yapamadım

    YanıtlaSil
  15. abi bugün baya uğraştım ama siteye gidiyorum ama buraya izniniz yok diyor ne yapalıyım birde abi ben kamyoncuyuz.biz e bayadır üyeyim ordan özel mesajdan atabilimisin abi adım leo messi diye yazıyor

    YanıtlaSil
  16. Konu Çöpe alınmış Batuhan Tekrar ekliyorum.

    YanıtlaSil
  17. tamam abi yardım ettiğin için çok teşekkür ederim olmadı ama canımız sağ olsun başka bir sefere Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  18. Konuya eklediğpim yeni link indirip denedinmi?

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar benm ındırdım ama 1.12.1 surumunu ama sımdı yolda gıderken arabayı sola cevırdıgımde kabın havaya kalkıyo onu nasıl ayarlıcaz

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. linki yeniledinmi abi linki yenilediysen hemen deniyorum

    YanıtlaSil
  22. abi olmadı sinir oldum bu pc ye bişeyi cracklayamadı

    YanıtlaSil
  23. hacı ellerine kollarına sağlık :)

    YanıtlaSil
  24. abi sonunda oldu patch yapamadım ama oyunun kurulmuşunu indirdim oynuyorum bana yardım ettiğin için teşekkürler abi Allah razı olsun abi İnşAllah seninde sıkıntın olduğu zaman çözülür teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  25. sağol abim benim :D yeniden çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  26. abi çok teşekkür ederim ürün anahtarı sorunu felan kalmadı artık sınırsız oynuyabilcem çok sağol :)

    YanıtlaSil
  27. Indırdım burdan crack c-v dedım sonra oyunyunu actım urun anahtarı gelmedı dogru ama Mod'lar calısmıyor neden acaba bu orjınallestır mıyor mu acaba .(dlc ıle bır sıkıntı yok ) Yardım Edersen Sevırım Admın :)

    YanıtlaSil
  28. Modların çalışmama nedeni eski sürümdeki modların bu yeni sürümdeki modlar ile uyuşmamasıdır.

    YanıtlaSil
  29. Yok kardesım 1.12.1 denenmıs Modlar . Bir sıkıntı olmasını dusunmuyorum ? ? :(

    YanıtlaSil
  30. Bak Admın kardesım . ets2'ye mod ları attıktan sonra oyuna gırıs yapınca etkınlestırmek gerekyıor mus :( onu bılemyorum ondan olabılır belkı nasıl etkınlestırebılırz soylersen sevınırım :)

    YanıtlaSil
  31. Benim oyunum orjinal olduğu için pek bir düşüncem yok fakat crack doğru yaptıysan eğer sorun çıkacağını sanmam.

    YanıtlaSil
  32. Hersey Dogru Kardesun :) genede Saol ... :(

    YanıtlaSil